En jaksanut eilen väsätä mitään kirjotusta kun olin muutenkin niin pettyny päivän treeneihin ja kiehuin iha täysillä ni oisin kuitenki vaan haukkunu koiran ja itteni pystyyn ja vannonu hankkivani kovemman, koulutusvirheitä paremmin kestävän koiran jne, eikä siitä mitään selkoo ois sitte saanu ;)

Eli eilen kokeilin jäljellä että mitäs jos pitkästä aikaa palkkaisin koiran muualtakin ku kepeiltä. Laitoin muutaman makkarapalan jäljelle, no, ei ilmaissut ekaa keppiä, pysähty vaan ja jatko. Kiskasin ja karjasin "EI!" Sen jälkeen ilmas  JOKA ASKELEEN! meni siis maahan joka askeleella. Mulla palo niin totaalisesti kii tohon koiraan!! Se ei oo ikinä tehny noin! Aina on tykänny jäljestää. Sit otin pois ja tein lyhyen jäljen (suora) yhellä kepillä. Sanoin "jälki" ja tapitti mua kulmien alta korvat niskassa. No, ehkä kymmenennellä meni ja ilmas taas joka askeleen. Lähettii himaan ja olin sit koko illan iha superkärttynen! Porukat ei oikee ymmärtäny mua! :D Voin sanoo et just ja just sain hillittyy itteni etten heittäny koiraa läheiseen mutaojaan ;-)

Huomenna mennään jälkeileen Annin ja Veeran kans Nokialle. Tuisku paastoo tänään koko päivän ja katselee ku muut syö. Katotaa sit huomenna osaako se jäljestää vai ei ;)